lördag

Har spenderat dagen m vänner och ungar och paltar ;0)

Började på hockeyn m StorK som hade läger - skojigt med träningsmatch och träff...
En eloge till alla inblandade som fixar och donar - tränare , föräldrar m fl ...

Lilla K var så glad att få följa bästis t backen och åka några varv slalom samt en fika på Akkan ! Tack snälla för att hon får vara med ! Hon ville inte ens följa med hem , men till slut fick jag med våld med mig henne (alltså inte så att jag slog henne - jag lovar )

MellanK har också varit m kompisar och var så sugen på att steka pannkakor till middag - men en Stenseleklass hade paltmiddag på Blå Kupan så vi köpte oss middag där- MUMS säger jag bara . Smör, sirap , lingonsylt och mjölk allt som hör till!
Vi var nöjda ! Sen att vi fick skoja m jobbarkompis lite var inte så dumt - det förgyllde verkligen ;0)
Rodnaden på hennes kinder lyste upp den västra delen av Storuman samhälle kan jag lova ;0))
Jag lovar jag sa ingenting alls - inte om dig !!!

Det gjorde jag däremot tidigare under dagen ... Var kanske inte så klokt men - patetiskt och sorgligt blir det till slut ...
Vet inte vad jag ska säga ...

Melodifestivalen - no comments ! ( lilla K ringde och röstade på EMD hon är nästan lika generad som jobbarkompis ;0)

Systerdotter som fyllde år igår fick ett besök - skönt att träffa er en stund - lugn !!!
Kunde inte komma på vad hon skulle få i födelsedagspresent- jag ville baka in pengar i muffins, mellanK ville göra scoobykola och baka in femkronor, det slutade med en bit leverpastej där vi skar hål på förpackningen och styrde in pengar och tejpade igen - hon älskar leverpastej, men såg lite besviken ut , speciellt när jag absolut ville ha en leverpastejmacka t fika ... lite gladare min när hon fick syn på pengarna ...




Kommentarer
Postat av: ÅM

Rolig idé att lägga pengar i leverpastej =) Jag fick ett mms av Lina på dig och.. (ja du vet vem ;o) )Hahaha så kul!!

2009-02-22 @ 08:31:21
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0