härlig lördagmorgon

måste bara berätta för er om min lördagmorgon m lillaK
Vaknar - pratar en stund, hon ligger bredvid mig, tittar på mig och slänger ur sig
- Har du kammat håret eller ?
-Neeej säger jag , hur så
- Det ser ut som du behöver det, det står uppåt... så där konstigt
säger hon och klappar  mig ( med dmycket bestämda klapp)  på håret,
- Men man kan platta ner det ... eller förresten, säger hon, du måste nog duscha och tvätta  håret...När gjorde du det sist ??? Eller blöta ner det i alla fall...

En stund senare tar hon mig i armkrok och säger Åh min älskling, jag älskar dig ... När ska vi gifta oss !?
Jo då duger jag ;0))

Ha en trevlig lördag, kl 15.30 sänds matchen från Globen - LG hockeygames, killarna har lovat att krama om maskoten och vinka i tvn till oss !!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Gu vad hon är charmig ;-)

2009-02-07 @ 12:33:05
URL: http://anill.blogg.se/
Postat av: Ida

Barn är allt bra roliga ibland :)

2009-02-07 @ 14:59:12
URL: http://mistyafternoon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0