Fredag

med förkylning och krax ... ont i bröstet och hosta ... men jag ska inte klaga !
Förmiddag på jobbet, jobb, jobb, sen kom intervjuaren och vi surrade en liten stund - blir nog bra tror jag ?!
Sen lunch i vårt fikarum m vännen och lite surr.

Eftermiddagen spenderades m vänner på Akkan och de två yngre kärlekarna .
Den äldre skulle träna hockey.
Vi fick ett ansikte på den som ställt till det, tycker lite synd om, men när jag hörde nån fick springa och ta annan väg av rädsla för mötet så känns det mer i min hjärterot.Vad göra ?!  Trodde det var rätt lugnt men tydligen inte riktigt.
Några Telefonsamtal på måndag igen till att börja med !

Träffade najsingar på Ica - kort tid f surr, hoppas de kryar på sig och får det trevligt.
Nu blir det Let´s dance, popcorn och godis- mys m familjen!
Imorgon badhuset m sol och vänner!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0