FETTISDAGEN

jomen visst är det ju idag - klart vi måste nämna det ! Jag har ätit en semla ! Tror inte det blir nån fler idag - kanske till helgen !

Lilla K och bästis fick göra en nostalgiresa i dag, de var hur pirriga som helst när jag skjutsade dem till gamla dagis. DÄr det var världens välkomstkommitee´!
Ytterdörren gnisslade som vanligt, Golvgallret klonkade som vanligt , det luktade som vanligt, samma glada teckningar i hallen ( okej nya motiv av nya stjärnor ), fina korten och - ja det var som vanligt , bara det att det var ett nytt namn på vår gamla hylla ... lite sorgligt men ändå - Jag frågade om lilla K hade känt sig som en stortjej ?! 
Nej sa hon jag kände mig som en lilltjej ...
Trevligt hade de haft i alla fall !

Ikväll blir det slalomskoj och sen ska jag prova på att anstränga mig igen ! 
MellanK står och steker pannkakor - äntligen säger han ! 

Lilla K hade åkt vasaloppet i dag runt badsjön och fått diplom - det hade hon nog sannerligen gjort rätt för -
Hon hade minsann åkt 10 varv ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0