ÄLSKAR

Lilla K höll på klä på sig i morse - det brukar kunna ta tid - jag vet ingen av mina ungar som varit så noga med kanter, knölar, resårer, utanför och innanför som vad hon är , helt otroligt och det tar sån tid.
Killarna hann som vanligt klä sig, vänta en stund och sen he sig ut , då utbrister  lilla K " Åh nu tjafsar killarna igen"
 Det hör till saken att de brukar ska hinna först och sitta fram i bilen den som inte hinner först ska ju naturligtvis alltid tycka att "det är faktiskt min tur NUUU" ( GRRRRR)
Så fortsätter lilla K " De tjafsar och de bråkar - men jag älskar dem ändå "

Härliga unge ...

Ikväll blir det middag m vänner hemma - sen hockey om mellanK får vara med som han önskade !

Sen lär vi väl börja planera packning - A säg mig vad ska de ha med sig ??? Mailar dig i kväll !!! Eller ringer ?! Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

ring efter nio, jag tränar! och åker ju imorgon till tyskland så det är lika bra!

2009-02-04 @ 18:54:53
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0