27 cm

Jo så är det så nu vet ni !!!
Och ni snuskhumrar ni behöver inte tänka på det där !!!!

Våra eminenta snöskottare , snälla och trevliga ( nu smörar jag men det är sanningen )har varit inne och druckit en kaffekopp inför nästa snösväng.
De berättade att ddet kommit 27 cm snö under de här dagarna !!! Det ni , det var snö jag menade!

Nu ska det vara kallt i helgen så det blir nog innehelg m lilla K men det blir vl skönt.
Jag föreslog i mrose att vi skulle sova länge, fika på fiket, bada, kanske bowla och sen kunde vi gå på A-lagshockey å ladan och köpa puckar t puckracet ....
Allt gick bra men när jag kom till "på A-lagshockey... " Då började hon skaka på huvudet - vill inte, och jag tror hon skakar än - Hon vill INTE på hockey, så vi får väl se

Killarna har lite resfeber - jag med !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0