Torsdag efter onsdag v 49

Igår var jag på en hockeymatch - storuman förlorade m 13-10 trist att se - det kan vi nog ta ... men desto tristare var motståndalagets hemmapublik (ungdomarna ) som betedde sig verkligt illa på läktaren och spydde galla och var väldigt fula i munnen mot storumanborna - både på läktaren och nere på isen.
Ännu mer trist att det står vuxet folk bredvid som inte gör nåt åt ungarna utan låter det pågå...Vi höll oss lugna som tur var men trots att vi uppmanade nån förälder där att kanske ta tag i situationen så hände - inget !
Trist tycker jag som är av den åsikt att man har all rätt , man är nästan skyldig att heja på "sitt" lag, men att man bör tänka på hur man gör det.
Det är svårt, jag kan säkert låta arg ibland - men inte på motståndarna ...
Och jag häver inte ur mig sånt fult som jag hörde igår ...
Men jag hävde ur mig min frustration i kiosken efteråt så jag HOPPAS att nån tar tag i det .

Ja ja - ny strålande dag idag ! Dubbelseger i skidskyttet igår för damerna - skoj !!!

Nu ska vi förbereda för fredagsfesten som vi ska ha i morgon !
Spana in    ( klicka på bilden )

Ha en bra dag !!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men vilken trevlig hemsida... känns väldigt trendig med den där "retro-touchen". mycket bra=).

Men mindre bra att ungdomarna höll på sådär och förstöra för andra som va där för att ha trevligt=(

Man kan ju undra varför inte dom vuxna tar ansvar ibland för "sina egna"



kram kram

2009-12-03 @ 09:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0