Suck och jämmer...

Vet inte om jag ska tordas väcka lilla K i morgon bitti...
undrar hur man lindar in en sån här nyhet på bästa sätt
så man orsakar minst skada ...
stackars liten ....
det kommer att bli en tung morgon ...
tårar och sorg, ilska och elände.
Lilla K´s kusiner har en snäll farmor - en väldigt snäll farmor ...
Mina barn tycker väldigt mycket om henne...
jag med ...
För två veckor sen var hon på besök hos mina syskonbarn.
Hon var då så snäll att hon gjorde ett pepparkakshus till lilla K ...
Et väldigt fint pepparkakshus blev det - hon är bra på sånt !
Så ikväll kom det äntligen hem och in i vårt hus.
Lilla K var stolt som en tupp över hennes fina pepparkakshus, hon har ju aldrig haft ett eget...
Det har hon inte nu heller !

Sivan har ätit upp alla väggar och allt godis är bortslickat ...
det är bara taket kvar ...

Oj oj oj - vad ska Lilla K säga ...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det verkar som Sivan inte kommer att vara så populär ett tag...;-)

2009-12-15 @ 08:13:17
Postat av: Magnus i 9B

Jag vet precis hur det känns. Råkade ut för samma sak själv. Som Sivan alltså.

Kunde inte motstå pepparkakshuset efter en kväll på krogen.

Snacka om att man fick skäll.

2009-12-16 @ 16:11:44
Postat av: stannapanna

Sanna, nja Sivan var inte populär för tillfället, men konstigt nog åt hon morgonmålet även fast hon inte varit ute på hela natten- inget ont i magen där inte ...

Magnus, Jag kan nog förstå att du fick skäll - men förmodligen blev också du förlåten ;-)

2009-12-17 @ 08:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0