Söndag 2a advent

MellanKillen är i Umstan m pappsen och spelar hockey - två matcher skulle det vara, vi andra är hemma och håller tummarna så de vitnar mellan varven- vi håller för Sverige, vi håller för MellanKillen och vi håller för storKillen.
Storkillen ska spela andra matchen för helgen m u14 så då blir det att åka dit och heja. ( vilket jag för övrigt är alltför "duktig" på )
Men som sagt mellan varven så blir det faktiskt lite julstök- jag har bakat två kaksorter, Rocky Road, kokat knäck och sen hade jag tur att få dricka glögg med min man och två fina vänner igår !
En lugn och skön helg tycker jag.

Visst var det vid slalombackens fot jag befann mig - granskogen, jovisst. Och jo jag var bakom kameran men Sivan var nog inte framför ?! Hon yrade på runt om kring mig - var lite byxis när hon hörde stenselehundarna skälla.
Men lydnaden håller vi på att hitta igen, hon har varit som ett busfrö, men nu törs jag lita på henne igen - ibland!

Nu ska jag in i duschen innan storkillen ska ner på "ladan"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0