oj oj oj oj

Det händer saker...

Tänker på dig och din familj där din hund inte finns längre - så fruktansvärt otroligt ofattbart tråkigt !!!
Fort går det men så var ju hela livet för den här lilla hunden... 120km/h
Kram på er !!!

Och så du pinglan- brutet nyckelben ... hm hur fort går det inte , "tur" att det "bara" var det , men så trist ändå ...
Kram och Krya på dig !!!

Och jag träffade tanten i går kväll, den stackars tanten som fick besök av MAKENS jämthund i lördags.
Makens hund var sugen på lite sextrolleri och det var inte tantens lilla lilla tik...
Tiken skrek och jämthunden höll... Men det gick nog bra sa tanten... ändå.
Jag bad tusen gånger om ursäkt och hoppas det inte blev alltför jobbig ändå... Men de var rädda då det hände!
Precis som killarna som fick in hunden i tvättstugan...
Oj oj oj , men nu är han inburad, med allsköns hjälp och pejlaren sitter på - OM det skulle hända igen ...
Men då hoppas jag maken får ta reda på honom !

Idag jobbar vi på ...



Kommentarer
Postat av: LinjalenAnna

jag SAAA ju att det var den skäggaiga bruden han var ute efter! Herregud, sina drifter kan man väl inte rå för?!

2009-12-01 @ 16:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0