julklappar

bör man väl införskaffa - tycker i år att det är lite lättare men jag är alltid så nervös att jag ska ha missat nån... så jag brukar köpa på mig ett gäng utifall-att-grejer som sen ligger i förråden och skräpar , och ibland köper jag flera klappar som jag lägger undan och - glömmer bort ... brukar hitta dem några månader efter jul.
Men nu tror jag att jag har koll. Bar in de första idag och lilla K sa " visst har du köpt julklapp till mig ???visst mamma, visst har du det ! "
Och det har jag ju ! 
Men jag har ett gäng kvar ! 
Ska ute en sväng i morgon med !

Lilla K som skrev lappen på förra bilden "Jag har inga pengar! " 
Jag frågade henne i morse vad hon tänkt göra för alla pengarna hon hoppas få i burken?
Det är till en hemlig sak ! svarade hon.
Jahaaa sa jag vill du inte berätta ? Näpp var svaret.
Efter en kort stund kom frågan - Mamma, vad kostar en häst ???

Ingen häst blir våran gäst !!!

Nu ska jag brassa på ladan och göra lite beställningar !!!


 

Kommentarer
Postat av: ÅM

Jag håller på lillaK, häst är bäst!

2009-12-14 @ 20:46:03
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0