Året som gick

Kommer aldrig tillbaks- det var ett år fyllt av känslor - känslor åt alla håll.
Året då vi fick gå igenom en hel del- somligt som stärker och somligt som lämnar långvariga spår hos oss.

Jag började skriva lite om allt som hänt ... men det är så fruktansvärt mycket och vad jag än skriver så kan ni aldrig få del i allt!
Jag kan bara säga känslostormar, upp och ner. 
Kärlek och sorg, oro och glädje har gått hand i hand hela året.
Fina barnen som vi har förmånen att få ha - men som vi naturligtvis även grälar på och med ibland.
Vi har mat på bordet, kläder på kroppen, ett friskt liv i stort.
Vi behöver inte vara rädda för krig och elände, vi behöver inte frysa och svälta.
Vi mår bra.

Jag hoppas att även kommande år ska vara ett bra år i stort. Att vi ska få fortsätta med våra förmåner - att vi ska få må bra, ha vänner och släktingar omkring oss som mår bra.
Jag hoppas att vi ska ha vett att ta vara på dagen - tiden då vi är här och nu, att vi ska kunna glädja oss åt det vi har och inte gräma oss över det vi inte har. Att vi ska få fortsätta ha våra fina vänner.
Jag önskar att jag kunde visa hur mycket ni betyder för oss.
Jag hoppas också att världen i stort ska vara ett bra ställe att leva på - för människorna i stort.

Kort sagt jag önskar er alla ett Gott Nytt År !

Livet blir vad man gör det till !

Kramar i massor !!!


Kommentarer
Postat av: Hera

Kram å Gott nytt år!

2010-01-02 @ 10:16:43
URL: http://hera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0