Tyvärr !

Det blev Taco´s till middag, som mellanK hjälpte till att fixa - jag låg på sängen på min shaktimatta och försökte kurera huvudvärken- en av vännerna påstår att det bara finns en sak som hjälper och det hade jag inte lust med mitt på ljusan dagen ! ;-))
Shaktimattan är för övrigt bra ! Tycker jag i alla fall!
Och huvudvärken gick över ! God mat och två glas rosevin samt en promenad senare så är jag på väg isäng ! Är så trött efter myggnatten som var...

Det finns många överraskningar - tre i en är inte bara en saga -ett påhitt, en förvarning om vad som kan komma ...
Ibland kan det bli för mycket ! Och då tar orken slut - då bara brister det ... men - det ger sig väl kanske ... !
Ibland känns det fruktansvärt ensamt ... men så ensam hoppas jag aldrig behöva bli !
Jag hoppas att det blir ljusare i alla läger - att lugnet och ron kan lägga sig - och att det går att lära sig leva med vissa saker i förvissningen att gårdagen inte kommer tillbaks, att idag är idag , att i morgon är en ny dag med nya förhoppningar och att det är bra för själen att minnas vissa saker och att det går att lära sig av andra saker!

De förlorade - men kämpade i alla fall ! De kommer igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0