Tisdag d 25 augusti

Det är lite tid att dela med mig av till den här bloggen just nu - så mycket jag skulle vilja skriva men jag hinner inte.

Har i a f kommit hem från morgonpromenad m Sivan just nu , måste ju börja med lite rutiner nu när skolan börjar IDAG !
StorK börjar Röbro, mellanK äntrar Centralskolan och lilla kärleksungen ska börja första klass !
Nu har jag bara stora barn... oj oj oj ... vars tar tiden vägen`???
Storkillen var på jobbet igår och hjälpte till eftersom vi hade sjuka arbetskamrater, det är ju skönt när han är så stor så han kan göra nytta där... men jag vill ju inte att de ska bli för stora - jag vill hinna ta tillvara på dem !

Filmkväll igår hos Mejan = Mys ! Filmen är väl okej - böckerna bättre. Men vi hann ju lite surr också !

Hade ett långt djupt samtal under helgen som berörde mig- jag önskar att det går bra- annars kan det gå riktigt på tok, och det skulle påverka många... men ibland kan man bara stå stillatigande och titta på, man kan inte ha näsan i allt ...
Ja kryptiskt men för er det gäller - stå på er, ta på er skyddsvästen och tänk på er själva !!!

 NU ska jag kasta mig in i dagens första utmaning - väcka mina barn !

Tjing på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0