Söndag 9 augusti

Igår hade åt vi som sagt kräftor på förrådet- några åt märgben..bl annat maken , det ser inte gott ut... jag har smakat nån gång, men det är inte nåt jag gillar . Salt smakar det , men konsistensen är äcklig.

Idag var det sol igen i morse i alla fall, för när vi landat på stranden efter lite städning och tvättning så hann vi bara ligga några timmar innan molnen hopade sig.
Lite vattenskidor blev det - t. om lilla k provade , hon tog sig inte upp men det är inte konstigt för det var det flera som inte gjorde ...
storK åkte trots att han har ganska ont i handen...
Han tar det VÄLDIGT lugnt nu, han gör inte många knop, det gör ont i handen säger han. Men vattenskidor gick rätt bra, han höll i sig med en hand bara.

Idag har det alltså packats och plockats jag har så mycket i skallen just nu och jag är såååååå trött.... ska bli skönt med semester faktiskt.
Tur vi har nån som ska bo här och ta hand om lilla Sivan som faktiskt åkte båt idag, roddbåt- gick bra ! Hon vill inte gärna vara så långt ner i vattnet men blöta tassarna går bra - idag testade hon att duscha - hon luktade illa innan men nu är hon fräsch och ren.

Oj nu blev det svammel...

Idag tänker vi på nån speciell... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0