Skjuta

Jag är så duktig på att skjuta saker framför mig, jag gör det en annan gång , strax, jag ska bara, ...
Jag drar på saker som jag tycker är tråkiga, sånt som jag egentligen inte vill göra- just nu ! 
Men nu måste jag skryta på mig själv... det händer lite nu ... och lite då !
Jag får ändan ur vagnen , plogen i jorden kan skyffla undan sånt som annars är surdeg.
Nu är jag i det läget att jag MÅSTE ta tag i vissa delar, det kanske är tur !
Så mina högar de minskar, det bildas andra men nya högar är inte lika jobbiga, de kan rent av vara roliga, att klura på hur jag ska lösa, vad vi ska göra, hur det kommer att bli om ... så nya högar gillar jag.

I kväll blir det skjutbanan igen .- en liten stund, vi ska faktiskt åka upp och laga lite middag där vid grillringen och skjuta lite och ha lite trevligt ?! så småningom kommer Makens jaktkamrater upp men då är jag inte kvar så  länge tror jag.
Jag måste hem och ta tag i surdegar som ligger hemma... blåbären vi plockade är  - ikväll ska de rensas !

Sen tänker jag ta en tur ner till kyrkogården...
Idag är det prick sex månader som jorden blev en mycket fin och speciell människa mindre ...
Saknaden bland de som är kvar är stor och saknad har en tendens att bli större...
Någon fattas - hela tiden - i allt...

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du fått tag i något galler?

2009-08-26 @ 16:26:05
Postat av: Carro barro

Hej! Kom ej igår!Hann ej! Kan det kanske bli någon annan tisdag? Såg att du tänkte gå valpkurs var har du anmält dig?

2009-08-26 @ 16:49:50
Postat av: Stannapanna

Linda ; Naej så nu är de fortfaarande orensade - men i morgon hoppas jag ... annars blir de totalförstörda ju ...

CarroBarro; Nja jag hör av mig om det blir nån fler gång- kanske m lite bättre planering från min sida ... Valpkurs = Britt Sundberg ;-)

2009-08-26 @ 21:28:26
URL: http://ludvigssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0