Nu var det en dag sen

Blev inte mycket sagt här igår, men idag blir det en uppdatering!

Var på jobbet igår, men jag hade lovat mig själv och lilla k att om det var bra väder så skulle vi leta upp en strand  och få bada lite... Bra väder var det så efter div. ärenden och jobb så hittade vi vänner vid hembygdsgården.
En skön eftermiddag med mycket sol och lite bad... det var för kallt för mig men tjejerna ( lilla K hade med sig bästis ) badade och sprang upp på filten för att värma sig emellanåt...

Snabbt hem , åt och gjorde en snabbstädning så åkte jag på isladan -. jag har nästan inte träffat mellanK på hela vackan - i a f inte hunnit prata m honom... storK har jag inte heller sett, men han bryr sig inte alls, han tycker det är rätt skönt att få rå sg lite själv.
SÅ jag satt inne på isladan mellan 17.45 och 21 igår kväll, såg träningar för både mellanK och storK
MellanK hade varit med och busat fick jag höra ... så han hade -tillsammans med kompisar letat reda på städprylar och städat efter sig... Lite bus brukar höra till , men - jag hoppas det var första och sista gången.

Sen åkte jag hem m lilla K och bästis, vi såg film Trollsommar en gammal svensk film men spännande var det så åt vi popcorn och mysade innan det blev säng och surr - precis som det ska vara en tjejkväll !

Idag väntar en dag fylld med städning på hockeyskolan, sen tillbringar jag eftermiddagen fr kl 12 inne på ishallen - hårt hållande micken - för jag ska vara speaker på internmatcherna de har idag .
Hoppas ni andra får titta på solen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0