Gammal är äldst ...

Vissa människor blir aldrig gamla, eller äldre , eller de ser ut som de alltid har gjort - min morfar var en sån !
Möjligen att han blev tunnhårigare, kanske gråhårigare ( Jo det blev han nog ) men han såg nog likadan ut hela livet ( som jag minns det )
Men vissa människor blir väldigt förändrade...
Vissa människor skulle jag vilja att de aldrig blev gamla ( däribland jag förstås ) för en del vill man bara inte att de ska försvinna...
Nu har ju inte alltid ålder att göra med att man försvinner ...
Det har vi fått lära oss alldeles för tydligt.

Men vissa människor blir både gamla - gråhåriga och väldigt förändrade ...

Jag hoppas att jag blir en klok människa när jag blir äldre ! Att jag aldrig blir för gammal för att lära mig, att jag alltid kommer att ha en familj omkring mig ...

När man går in på Birthday.se så är det väldigt tydligt att vi alla blir äldre - däribland jag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Fyller du år idag??

2009-08-04 @ 13:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0