Det rör på sig !

Det är roligt just nu, Det rör på sig på många håll och kanter, högarna på jobbet blir mindre men det blir fler andra högar istället, men det är roliga högar som bildas !
Har fått massor gjort idag känns det som !

Sen har jag hunnit ringa och ställa mig som intresserad på valpkurs med Sivan
jag har anmält storKillen till kurs i flugbindning
Har fikat och surrat med goda vänner ikväll
Jag har nyss varit på en promenad i mörkret och duggregnet = mysigt men det känns lite ensamt!
Tur Sivan är med som sällskap!
Annars skulle jag nog inte gett mig ut just nu !?

Storkillen är med kompis i skogskoja
MellanK är med kompis i deras stuga
Lilla K ligger och läser i sängen
Jag ska sätta mig med ett glas Cola och bara njuta av dagen !
Imorgon är det nya äventyr på gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0