Valborg !

Tänk jag har faktiskt en kompis som heter Valborg, ett år för länge sen fick alla som hette just det en present på Konsum om man kom in den dagen ! Vi var in kompisen och jag - jag skvallrade vad hon hette- ( jag vet jag kunde vara taskig - på den tiden ) hon fick en present och gick ut med vääääldigt röda kinder. Hon tyckte inte om sitt andranamn då i alla fall- tror hon har vant sig idag !

Idag har det varit en dag med mycket - storkillen var iväg på ett mission, ni som vet vad det  handlar om - det gick bra ! Han fixade nog just det där bra ! Så får vi se vad som händer - tror jag ska messa anill så småningom ... Möjligen att hon har koll på hur vi ska göra i en av frågorna !

LillaK var på kontroll för sina öron- för ovanlighetens skull var det pappan som följde med henne - men det såg bra ut !
Inga men efter den inflammationen !

Nu har det kommit 2 killar som ska sova över här eftersom föräldrarna ska på lite nöje i Storstan.
Och snart kommer vänner som ska laga mat , äta och umgås innan vi ska leta reda på nån majbrasa ! Om vi hittar nån - vi är liiiite besvikna att Storuman inte har nån !

Fint väder har vi i alla fall !


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan det ha vart din sorkille jag såg idag!? :P

2009-04-30 @ 21:37:28
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Lina

MESSA MIG! :-) Nu blir jag ju nyfiken!!!

2009-05-03 @ 20:26:55
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0