uppdatering

Kanske dax för en sån ...
Har vandrat mellan sängen och soffan och frusit, haft fruktansvärt ont i kroppen och halsen och feber som inte vill ge med sig...
Igår kväll pratade jag m Maken och sa " om jag dör då måste du tala om för barnen att jag älskar dem  .... och... och "
Så illa var det... Hmmm...
Idag känns det ... kanske bättre - jag vet inte , har i a f vart på sjukan en sväng och där var de också lite frågande men tyckte jag skulle avvakta ....

Jag har sett filmen Australia , okej film, hade inte några förväntningar och det var nog bra , den påminde om Moulin Rouge i sättet att filma ( det är samma regissör )

Har även sett ; Nannyjouren, Djurpoliserna i Amerika, Mannen som talar med hundar m m och gråtit floder... måste vara sjukdomen som gör mig så lättrörd.

Storkillen har varit i skogskojan m kompis och fiskat massor med aborre och haft mys.
MellanKillen är i stuga m kompis och vad de gör där får jag nog aldrig riktigt veta
Och lilla K - jag är så glad att hon fått ; vara på stallet på stalldagar m H H och haft superskojigt !!! Hon var sååååå nöjd, hade haft superroligt ! Sen har hon fått vara hos bästisen, som ska hämta henne från fritids idag och ha skoj igen !

Kommentarer
Postat av: ÅM

Krya på dig! Kramen från mig

2009-04-17 @ 12:45:20
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0