Söndagsfilm

Ser på långfilmen Van Veeteren medans jag skriver lite...

Dagen har varit supertråkig- men jag har hunnit baka lite i alla fall - tårtbottnar och tre sorters "kakor"...
Bullar har jag inga men det får vi klara oss utan!
Jag har varit själv i stort sett hela dagen - sen kom lilla K och kompis och gjorde mig lite sällskap till slut
Mellan K kom hem från pingisen och var rätt nöjd fast det inte gått så bra resultatmässigt, åt lite middag och sprang iväg på pingisträning kl 18-  då är det kul med pingis!

Som tur var kom en av godaste och fikade lite ikväll ! Samtidigt kom lilla Zitavalpen på besök.
Lilla K satt mest på köksbänken och höll sig undan - fast hon äääälskar hundar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0