Solsken

Jajamensan solen skiner och det är kanonväder ute- en perfekt utedag på renskinnet med kroken i fiskehålet på en tjärn och oboytermosen nära till hands ....

Om det vore så väl, jag har ju tagit  lilla K ledigt från fritids igår och idag så att hon skulle få lite påsklov , men jag är verkligen inte kry...
Feber, ont i halsen och en fruktansvärd värk i kroppen....

Men nu har storK åkt med farbroro  till skogskojan och tagit med sig en kompis , mellanK ska till en stuga m en kompis och hans familj , och jag ska ta mig ner till Stensele och lämna lilla K på stallet några timmar  !

Såååå de aktiveras mina barn i alla fall- medans jag kallsvettas så fort jag försöker röra på mig !

Men det går väl över ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0