saab v 4

Jag har köpt en bil - en saab v4 ! jag är lite glad men det var väääldigt impulsivt !
Ni som gått kurs med mig vet ev mina planer m den - men jag vill prova köra den lite som den är först!
Den är röd och fin och blank- men jag har bara sett den på bild än ...
Det är nostalgi på hög nivå, saab v4 var den första bil jag körde under min folkrace-era, min mamma hade en som jag så småningom köpte - min första bil, min pappa´s fru hade en lite grå, som hon hade som hundbil - den var jättefin .
Sen hade min pappa ett par stycken om jag minns rätt- folkraceobjekt !

SÅ det har jag gjort, sen väntar jag på besked, bra eller dåligt, bara jag får besked, och blir det negativt är risken att det blir nåt annat nåt väldigt impulsivt till att börja med - inte bra !!!

Har varit på boxträning m vännen -efter moget övervägande - att inte gå , vi var nervösa och eländiga, jag har
så ont i leder, fattar inte det har hållit på länge men så här mycket och länge har inte "skoven" hållit i , en tåled, fotled, knäled, höft, lillfingerled, tumme.... klagomuren eller hur !?
Det som är konstigt är att det flyttar rut mellan olika leder ?!
Men det gick bra i alla fall - eller - men vi var där och med i allafall och är taggade till nästa gång !

Lilla K var hos pappa på macken och sopade gårdsplanen - duktiga tjejen - vet inte om jag berättat att när vi var i Stensele så dammsugade hon och torkade köksgolven medans vi drack lite vin - hon hade inget att göra...
Storkillen hade hjälpt till att skifta däck och mellanK var med kompis , han har sålt Majblommor hela dagen, nån som vill köpa ? Vi kan skicka ¨på post !

Min bil !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0