Rainy day

Snön håller verkligen på att regna bort nu , det har spöregnat hela dagen i stort sett, jag gruvade mig för att ge mig ut och stava, men när jag gått en bit så slutade det värsta regnet !
Jag tog ingen lång runda eftersom lilla K hade bästis här och det var storebror som hade koll.
Men brudarna var inte hemma så mycket visade det sig- de föredrog att vara på macken med Maken / pappan ...
De packade ryggan med målarblock och gick på macken och fikade och målade !

Det är ungefär lika rolig sysselsättning som mellanK ´s nya favvounderhållning- han vill stå vid vägen eller gå vid vägen och hålla upp näven som om han drar i ett snöre så att lastbilarna ska tuta- det är tydligen nåt de gör på skolan också - tävlar lite i antalet som tutar ... Ja ja lite roar de små heter det så fint va ?

Annars så ringer jag och ringer och ingen som vill svara , har lämnat meddelande och får hoppas att jag får ett samtal själv, annars ska jag ringa i morgon bitti - TIDIGT !

Nu är det sängen som lockar och drar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0