på topp ???

Näpp näpp och absolut näpp...
Har tillbringat dagen följande ; en stund på jobbet , trodde inte jag skulle ta mig dit - var inte pigg alls, men jag jobbade undan lite och tog mig hem för lite aktiviteter m mina barn....
Jo tjena jag har inte rört mig många meter idag ...
Har frysit och haft så ont i alla ?! kroppsdelar man kan hitta på, det till och med ömmar i skinnet ... ont i halsen...
Vill inte ens äta en glass som jag tänkt och sett fram mot.
Satt ute när solen tittade fram , tog mig på en prommis m lilla K som cyklade ( som ni säkert sett ) vi mellanlandade på Apoteket - nej skoja bara Biblioteket och lånade " Till min dotter i Frankrike " ( det du mamma jag börjar där, det finns en uppföljare t den du läser också !) av Barbara och Stephanie Keating   
Sen har jag druckit massor m vatten och försöker hitta igen mitt friska jag ...

Lilla K by the way som är jordens pärla Lyssna här ; ( varför säger jag inte läs ???)
I morse gick jag som sagt tidigt på jobbet, lilla K ringde vid 8.45 och sa , Kan vi fika morgonfika nu ? Ja sa jag visst kan ni det . Men- säger hon , Stora K vill inte vakna han bara sover ...
Ja men, säger jag ,strunta i han - mellanK och du kan fika själva ! Okej säger hon ( märk väl att hon ringer upp mig på min mobil SJÄLV ( har skrivit en telefonlista där hon har de vanligaste numren och  namnen hon kan läsa .
När jag sen kommer hem är det "NÅN" Som varit snäll och plockat ur diskmaskinen. Gissa vem ? Jo lilla K allt är där det ska vara Supertjejen vi har !

Blev så glad sen när jag fick mail som sa att det var aktiviteter på stallet i veckan - hoppas vi kan ta oss dit !
Tack snälla du som tänkte på oss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0