oj oj oj

vilken dag...

Storkillen kom inatt kl 02 och hade så ont i magen , han fick ipren och profylaxandades sig själv till sömns...
Sen kom han hem från skolan och hade så ont...Gick som en krok gjorde han ...
Oroliga vargmamman, tog med storkillen till sjukan, han hade helt klart ont men inga tecken annars på att det skullle vara blindtarmen...
Så vi har koll och det är lugnt än så länge ... men ont har han än...
När vi var på sjukan så gick brandlarmet, det var från köket och var lugnt tydligen - ingen brand men brandkåren hann rycka ut i a f ...

Hämtade barn och lagade mat samtidigt som jag försökte städa innan det bar av ner till Röbroskolans matsal, det var möte om kultur, fritid- och utbildningsnämndens kommande nerdragningar...

Jag promenerade ner och hamnade mitt i hetluften, en bil som kört in i ett träd och vad jag förstår så när kört på en människa - det var en olycka, så ingen ide att spekulera i det, det gick tydligen skapligt tror jag och hoppas jag
Mina tankar skickar jag till personen och familjen som är berörda !
Men jag blev fruktansvärt rädd och hade puls vill jag lova ! ( jag såg inte själva olyckan men kom strax efter det hänt )

Vet inte om jag blev nå klokare på mötet , det var mest info om vad det finns för planer , vad man möjligen kan tänka sig dra ner på , men inga konsekevensbeskrivningar och ingen riktig förklaring om vem som sätter ramarna och om de är omförhandlingsbara ?! Jag tror att gemene man funderar vad som händer i själva kommunhuset, att det i så många år talats om att det möjligen kan vara  övertalighet där.
Att det alltid ställs äldreomsorgen mot barn och skola, att det investeras i så mycket annat som kanske skulle kunna vänta ?!
Jag är glad att jag inte ska sitta och fatta beslut!

Sen drog jag vidare i alla fall till värsta boxingpasset - gick okej och skönt var det !
 I morgon är det en ny innehållsrik dag, men jag hoppas inte lika innehållsrik som idag ...

Kommentarer
Postat av: Christina

Härligt att höra att det gick så bra ikväll! Värsta grymma formen kommer fort. Heja!!! Själv är jag alldeles slut på :) Det var tufft ikväll, hehe...

2009-04-23 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0