Namn

Nu klurar vi på namn till lilla valptjejen, förslagen är många , en del bra och somligt annat inte så bra, Zingo , Siri, Iris, Azti är några av förslagen, ett önskemål är att det finns med s och i i namnet ...
Kom gärna m förslag !

Vatten i dunk finns det hemma nu inget i kranen men det går bra ! Tillfälligt - men man ser hur lyxigt det kan vara om det fungerar i vanliga fall ! Vatten, toalett, dusch , diskmaskin, tvättmaskin ja vardagliga saker som är lyx egentligen !

Utvecklingssamtal f storkillen ,han verkar ganska överens m läraren ( världens bästa i mitt tycke , du gör ett kanonjobb och är en bra människa jag gillar dig ! Så du vet ! ) om hur det går i skolan, jag tycker det är friskt när man som trettonåring vet sina styrkor och sina svagheter och törs stå för dem, samt kan föra en dialog om hur saker och ting ska vara för att vara bra !

Har klurat på sommarschema hela dagen och nu tror jag att jag är klar - frågan är då vem som vill jobba med oss i sommar ... några förslag har jag så jag får titta närmare på dem...

Ska m lilla K till tandläkaren nu så vi hörs senare !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sägs om "Sissi" på den lilla valpen

2009-04-29 @ 14:15:18
Postat av: Linda

Jag gör en Seinfeld och säger Soda! (Uttalas helst på engelska dåra..)

2009-04-29 @ 16:48:16
Postat av: carro barro

Tackar och bockar! Det värmer i hjärtat :) Ett namn förslag Luna är fint ( förutom att det inte finns några s och i)

2009-04-30 @ 00:12:21
Postat av: Sanna

Zita kanske....

2009-04-30 @ 08:50:13
Postat av: Conny

"SMACKEN"

2009-04-30 @ 12:09:44
Postat av: Conny

"SMACKEN"

2009-04-30 @ 12:10:14
Postat av: Mamma

Jag vill helst att hon ska heta Svea, har ju namngett era hundar förut, kan väl få vara med denna gång oxå. eller Smilla, Simba, Sira ,Zindy

2009-04-30 @ 14:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0