Kussar

Kusseluringarna från Umstan var på besök, de är ju två herrar i sina bästa år nu  , men i min gröna ungdom ( sisådär 12-13 år gammal )så var jag ner och var lite "barnvakt" åt de här grabbsen , så roligt att de tittade in m polarna- de skulle upp t fjälls och köra skoter- kanske tittar in t syster i stugan i helgen ! Så var beredd m kaffepannan!

Maken och jag var tvärest ut på samhället och köpte en fölseda´spresent  t storK . Så då var det klart ! Ska bara beställa tårta och baka lite - om jag hinner , det är ju några dagar kvar men mycket ska hända !
Fisketävling på lördag , ska följa m vänner är det tänkt ;-)
MÅste bara hitta nån m motorisborr som vi kan haka på ...

Kommentarer
Postat av: Anna

Får man komma och gratta och fika?..=)

Kram kram

2009-04-02 @ 13:19:56
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/
Postat av: Stannapanna

Män sjääälvklart KUUUL !

2009-04-02 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0