idag

Barnen har fått prova ringa 90510 - var hamnar man då ? De hade aldrig hört talas om ... men det visste både maken och jag , det gjorde man ofta i sin ungdom innan mobiltelefonens intåg...
Maken ringde även nånstans där man fick veta Umans djup?! Har jag aldrig hört talas om ...

Det blev en fin matfisk- men ingen åt av den vad jag vet ...

Maken har namnsdag idag - grattis

Min fina fina farmor skulle ha fyllt år i dag - kommer inte ihåg hur mycket ...
Fina fina fina .... bästa snälla som bakade goda bullar och alltid var glad i sina barnbarn - och barnbarnsbarn !
Sen vet jag nån annan som fyller idag S G Duktiga jobbartjejen - Grattis och hurra !

Nu ska jag jobba undan lite av högarna som bildats på jobbet - där har de oxå vuxit vill jag lova !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Allra bästaste mormor skulle ha fyllt 80 idag...kram

2009-04-19 @ 19:09:52
Postat av: Johanna

Ha ha... Det ringer nog min far än idag och kollar djupet i sjön. Det kommer jag väl ihåg att han gjorde när vi va små och va i stugan. Kram

2009-04-19 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0