Hundar och ett stort hål

Var med världens superprinsessa till tandläkaren idag!
Hon har klagat några dagar när vi borstat tänderna att det gör så ont i en tand...
Så jag bokade tid och vi åkte upp idag - hon hade ett hål mellan två tänder, så det blev lagning - Hon gapade och gapade , var så duktig inte minsta lilla pip kom det ! De borrade och lagade och ut kom lilla K med hela fina tänder och en studsboll !

Var sen förbi LinjalenAnna för massa surr - många ideer men lite tid !

Sen lagade vi mat -inget vatten men mat på bordet blev det ändå ! Diskat är det ju värre med då men ...

Ikväll tog jag en av jämthundarna och cyklade på hundträning- skulle socialträna honom ( inför utställning ;-) Gick ganska bra tror jag, snälla Anna kollade munnen ( han ska ju som sagt på utställning ) enda tabben var att kopplet gick av så han rusade iväg och snusade på en go´luktande goldentjej - men det gick bra - som tur var !
Jag är som impad att det gick så bra som det gjorde !

Sen har maken grävt ett Djuuuuuupt hål m stor hjälp av storK ! Så nu har vi vatten igen - tillfälligt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Madde

Han va ju jättesnäll och fin. :)

2009-04-30 @ 09:31:22
URL: http://bumfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0