Hipp hipp Hurra

På din födelsedag - du smarta, störtsköna (  om än lite arg ibland - men det tar vi ;-) Söta stora lilla tjej som fyller 11 år idag !!!
Vi hoppas du bjuder på go´fika när vi stormar in i kväll !
Den som fyller idag är Mejans mellantjej ! Som fick läsa läxa m min storkille och lära honom om ström ! Han går två klasser över - så det är en smart pingla helt klart ...

Sen fyller ju min pappas ungdomskompis år - Grattis Grattis !!! ( Det såg jag på birthday.se )

Idag är det Aprilväder ute, jobbarkompisen och HS med bihang är på väg uppöver med skoter - så jag hoppas de kör ifrån det dåliga vädret ! Och har en bra resa i övrigt !

Ha en skön fredag my friends !
Kram kram !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0