Hallåj

Idag är det en fin tisdag ,solen skiner och jag får förmånen att jobba , jag trivs !

Vi har turen att ha två duktiga prao idag, en ung tjej och en ung kille, vi brukar inte ha två samtidigt men just nu går det bra - vi har en hel del att göra åt dem !

Igår kväll somnade lilla K innan middagen - jag hann inte med, hon sov en stund med den påföljd att hon inte somnade förrn jag gick och la mig vid 22... så hon lär vara trött vid middagstid idag igen ... Surt att sno på sånt !
Jag tog mig efter mycket segande ut på stavar i hela en och enhalvtimme, jag gick inte så fort som jag brukar, det känns fortfarande i mina leder av min konstiga flunsa förra veckan. Men jag gick och gick med en bok i öronen och det var så skönt ! Det blir mera sånt .
Men ikväll blir det för mig och vännen att slå på varann igen - skoj ska det bli men jag gruvar - vi lär ju ha tappat en hel del sen sist !

Sen håller jag tummarna just nu så de vitnar ( lite jobbigt att bokföra då men ...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0