After pimpel

Vi har tillbringat dagen på isen idag , fast jag inte var särskilt sugen, men med fint sällskap och gott fika går det mesta!

Vädret blev helt okej till slut! Inte strålande sol men närapå, uppehåll var det i alla fall !
Ingen fisk dock men det gör inte så mycket - däremot lurade storK mig  ...
Han kröp ihop nere vid min stol och satt en stund, jag satt och lyssnade på de som surrade i närheten och var inte med, helt plötsligt ryckte det till ordentligt i min lina - minst en fyrakilos regnbåge var det - jag vet precis !
Tills jag förstod att det var storK som röck i linan - han skrattade dock inte så länge när jag - hetlevrad som jag är gav honom en rak höger ! ( Eller inte riktigt - han fick en riktig smäll men vi skrattade gott allihopa mest han )

Han vann sen 200 kr tack var en ståndkrok, i o f sig blev det fel men han fick behålla pengarna i alla fall !

Lite och ingen fisk var det, men glada vinnare i alla fall !

Nu har lilla K åkt till bästis och skulle ha pyjamasparty, det har de sett fram mot länge, vi andra ska snart äta lasagne - vad sen kvällen bjuder på får vi se !

C Ya all

I fjol kom hon åkande på skidor m snygga Spiro, vi var alla med i årets Nappethäfte på bild - hon skulle fått komma idag med - på skidor skateande m Spiro runt udden ... Hon saknades ... igen ...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0