14 April 2009

Idag skulle min pappa fyllt år - 62 år !
 Min mamma hade lite nostalgi när vi var på Blå Kupan och hon berättade en episod från deras gemensamma ungdomstid. Jag fick veta lite mer om min pappa som jag inte vetat bl annat att han var en fenomenal dansare - hon har ett bra minne min mamma , hon mindes precis vad hon haft på sig och var hon suttit !

Man saknar väldigt mycket såna här dagar- tänker väldigt mycket - önskar väldigt mycket.

Ska försöka ta mig ut i solen en stund idag - igår blev det bara lite sol, det var ganska växlande , mina kusiner ,moster och morbror dök upp på våfflor och kaffe . De var på väg från Hemavan ...
Så roligt att träffa dem allihopa !

Fick veta något tråkigt i söndags- väldigt tråkigt ! Och jag ställer mig frågan igen ... Varför ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0