Vitt vitt vitt

En söndag, klev upp kl 7 i morse och började vispa runt m penseln igen , jag menar , jag vispar absolut, hela jag är vitprickig, golvet och håret, men väggarna är bara halvvita, - färgen tog slut, så jag får köpa mer i morgon , så min hall är just nu , lite , ja ofärdig ...

Och i morgon åker jag t Umeå för min - vad-det-nu-är-som-gör-att-jag-kraxar-astma-grej, ska göra nåt sorts test i morgon andas på olika vis m en klämma för näsan och nåt för munnen i FÖRTIOFEM minuter .... Hå hå ja ja
På tisdag morgon ska jag tillbaks och andas i femton minuter på morgonen , sen ska jag träffa nån läkare, få se om jag kan få andas då också ??? Kommer att bli en intressant upplevelse, att andas och inte andas på befallning !

Ja ja summan av kardemumman är att min hall inte blir färdig på ett tag ( om jag inte kan andas ordentligt kanske det tar JÄTTElång tid ) , på tisdag kväll är det kalas, på onsdagkväll bytardag, på torsdagkväll spinning och bära flyttkartonger , och på fredag åker vi t Lycksele på Bo-på-Camping/ marknad/ hockeyhelg, så lite målning emellanåt får jag klämma in så gott det går.

Annars har jag - gjort - ja- ingenting... druckit kaffe, pratat älgjakt, tvättat kläder, läst lite bok..  kort sagt intet nyttigt alls ...

NorrlnadsAnna - Nästa vecka måst vi äta middag, passar tisdag eller torsdag bättre för er ??? eller Fredag ???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0