virrig...

Är mitt andra namn !
Skulle ringa hem mellankillen , slog telefonnummret och väntade en stund ! Kompisens mamma svarade - då hade jag glömt vart jag ringde- hörde inte heller vad hon svarade så jag fick ingen hjälp.....
Fick kasta ett öga på Hitta.se där jag slagit upp numret f att komma på vem jag pratade med ...
Ibland tror nog folk jag är korkad- jag är kanske det ibland- men nu var jag förvirrad  !!!

Hitta.se är bra !
Birthday.com är också bra,
sen förstås google där man kan hitta all möjlig Info

Killarna packar f att åka upp till kojan och jaga, jag packar också f jakt i morgon , lilla K packar f att sova hos moster ... Ett evigt packande upp och ner !
Ska bli trevligt m en jaktdag !

Nu ska vi äta Chili sen blir det mys m familjen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0