Vilken tur

Att det finns ohyggligt hyggliga människor, en del kan läsa tankar och andra bar ställer upp så där oförhappandes.

Var på sjukan i morse fick skynda oss upp eftersom vi skulle vara där kl 8
Storkillen o lillaK satt i bilen de skulle ju på skolan sen , vi fick vänta i 45 minuter, så storkillen höll på komma försent ,
men tack och lov för mannen som så snällt ställde upp när han var på på väg ut och körde förbi skolan.

Vi fick komma in och allt var inte så okej som jag trodde , men vi får se , det kan nog vara okej ändå !

Sen ska jag luncha med en annan hygglig människa -tankeläsaren !

Mellankillen var så fascinerad - att jag skrev under där det står målsman, jag som är kvinna !
Han visste inte att jag kunde vara man också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0