utmaning

Jag har blivit utmanad av  Ida  sååå här kommer det

Instruktioner:

Svara på alla frågor.

Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar,

be dem läsa din.

Låt personen som utmanade dej veta när du svarat på utmaningen


1. Vad äter du oftast?
Svar:  mat- oftast  glass-helst
2. När du är på kalas, är du den som sitter eller den som hjälper till att duka av?
Svar: Beror på typ av kalas och var jag befinner mig, jag kan gärna hjälpa till

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Svar: vid en dator

4. Köper du ofta Triss?
Svar: Jo då - allt är relativt men det händer några gånger per månad

5. Vilket stad/land har varit din bästa semester?
Svar: Visby.... tror jag... Grekland om jag ska utomlands - Kreta
6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
Svar: Alltid 4 an i nödfall annat - då jag hinner

Jag utmanar... alla ni som läser min blogg !




Kommentarer
Postat av: Lina

Mmm,, ja e me;)

2008-09-17 @ 09:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0