Umstan

ligger kvar fast jag är här och gör stället osäkert ;-))

Kom ner, gick in dit jag skulle och göra lungfunktionstest, var där inne 16 minuter , sen var jag klar för idag och ska tillbaks i morgon kl 8.15.
Har sen tillbringat eftermiddagen i olika affärer, shoppat byxor t alla barnen , det är brist på dessa varor i vårt hem just nu , men jag har åtgärdat det ! Med råge, så nu behöver de inte gå m trasiga byxor, knän och rumpor som sticker ut...
Har även besökt andra butiker shoppat "lite " t Mejan - skuffen är full , så jag får skicka hem det jag ska handla m bussen ...
Hittade en rolig butik under Barnens Hus, shoppade inget men tittade mycket , Boom hette den , massa roligt inredningstjafs...

Lilla K hade gråtit stora tårar när pappan skulle hämta på fritids, hon ville ju säga Adjö till mamma, hon saknade mig såååå, SKönt att höra, att jag är efterlängtad , i morse när vi skulle lämna hemmet frågade ungarna om jag skulle vara själv HELA veckan ??? Vadå sa jag - ja kommer hem i morgon kväll!!! Gör du??? sa de besviket...

Nu ska jag umgås m lilla mammsen , är så sällan vi är bara vi två ... vet inte ens riktigt vad vi ska praa om ???
;-))



Kommentarer
Postat av: Maria

Men du är ju en ängel ;)

2008-09-23 @ 18:45:41
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0