skolresa och tandläkaren

Lång dag på jobbet och ändå hinner man inte så mycket, telefonen ringer -och alla vill prata m maken , det duger inte med mig....kanske för att jag inte kan svara på frågorna som ställs....

Till tandläkaren m storkillen som skulle få några av sina tänder plastade f att undvika hål - om möjligt !
Storkillen var mäkta irris på sin lärare som inte ville släppa honom på folktandvården innan han var klar m sin uppgift - han pratade HÖGT hos tandis - så .... de fixade nåt t honom som "tröst" ... hmmm ;-)) få se vad läraren i fråga säger -
Ibland är det upp och ibland är det ner ...

Sen drog jag o lilla K på äventyr, bibblan , Ica , stensele och sen hem f middag innan det kom ett gäng " morsor " som skulle hjälpas åt att planera ev skolresa- så vi får se om det blir nåt ...

Nu ska jag in på klassresan.se och se vad jag hittar, sen väntar jag mail, men det verkar inte komma nåt....
Angående annons på blocket.

Var in på bageriet och handlade fika t "morsorna" spännande m nytt ansikte där ! Hoppas det går bra Lycka till på alla håll !!!

Förresten - hur många timmar har jag tillbringat i skogen på älgpass på spaning efter potentiella köttbullar i höst???
Och när jag ska ner t Stensele springer en stor fin älgko in i skogen precis bredvid Storhälla mitt i samhället - Otroligt !
Men då berättar maken när jag ringer och rapporterar - att svågern kört på en 17-taggare där för många år sen ....



Kommentarer
Postat av: Linda

Vill du veta vad jag tycker så ring mig. Jag skriver inget om jobbet här.

2008-09-15 @ 22:22:40
Postat av: ÅG

Oj gällde det storkillensklass?? Då ber jag så hemskt mycket om ursäkt att jag missade träffen i mitt huvud hare jag att träffen är nästa måndag ...

2008-09-16 @ 07:33:56
Postat av: Stannapanna

Linda; Nej jag skrattar bara just nu och hoppas skolan hör av sig om det är nåt!

ÅG ; Jo det gällde storkillens klass, men vi ska träffas igen den 29 antingen hos mig el på ett annat ställe, prata m Clary om du träffar henne annars ring mig !

2008-09-16 @ 08:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0