Monster

Alltså jag hänger inte med alls - här kommer en försäljare och min arbetskamrat som är äldre än mig ... blir alldeles till sig över Monsterbilen han har, och det visar sig vara en försäljare av Monster energy dricka,
som har gjort succe i USA och som finns på klädesmärken och skoterdekaler, hjälmar och prylar.
Som alla ungar vill ha på kepsar och  kläder ...
Jag har inte hängt med alls , men nu säljer vi i alla fall den här energidrickan , har provat tuta i mina arbetskamrater så att det blir  mera fart på bygget , så vi får se om det hjälper ...
Jag tyckte den var god- lite söt men - god vid många tillfällen kan jag tänka mig ;-)

SÅ här ser det ut - känner ni igen det ??? Eller är jag lurad ???
Jag fick googla på det efter säljaren gått , men det verkar vara "inne "...
Oj oj oj vad man inte hänger med ...



Min syster fotade den vackra rönnen som hon ser frpån köksfönstret
Fint eller hur !!!



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har sett den där loggan på några kepsar... men jag vet inte vad det är... en film?

2008-09-30 @ 11:37:03
URL: http://linda1979.blogg.se/
Postat av: Hanna

Klart man känner igen Monster!!!! :P Anna hänger du inte med i svängarna!!!! ;)

2008-10-01 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0