Lördag

Har fått gå en bit så jag sitter i skogen vid en tjärn hade inte tänkt elda men det blev kallt Så nu kurar jag vid en brasa :) härligt men för lugnt - inga älgar ... I eftermiddag blir det styckning - den mindre roliga biten av jakten ... Men det blir kött i frysen :) idag fyller hon 13 år tjejen - storkillens barndomsvän o lagkamrat - vännernas äldsta barn Grattis på dig tjejen :) kommer förbi ikväll :) nu har jag köxiken på passet - trevligt men de kan bli påträngande - hungriga fåglar :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag har aldrig jagat i hela mitt liv och har inte varit intresserad heller, men efter allt ditt prat om jakt blir jag sugen! Och här sitter jag, 73 mil hemifrån..

2008-09-13 @ 13:11:31
URL: http://anill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0