Lasagne

blev det till middag ikväll , vi hade middagsgäster - mysigt - det ska vi absolut göra fler gånger !
Och köpt kladdkaka med glass t efterrätt , magen är fyrkantig nu ... Igen "suck"
Mellankillen har hållit låda hela kvällen, eller han sitter med och gör sina finurliga inlägg , som en liten Björn Gustavsson ... nästan !

Storkillen spelar hockey , både hemma och på ladan , de kom nog på i helgen att man behöver träna skott så han har faktiskt klippt en bit av gräsmattan lagt upp en skjutplatta, ställt upp ett mål som han fäster lerduvor i sen försöker han pricka lerduvorna - ett nytt sätt att skjuta lerduva !

Lilla K har haft kompis, de leker så bra nu det är jätteroligt , och hon bjussar på kramar och surr m folk så jag bara gapar!

Och jag har drullat bort nycklar , brukar skälla på ungarna att de är slarviga men det här tar priset  i slarv, jag hade en nyckel som jag la tillsammans m lilla K´s saker , tog sakerna stoppade de i bilen körde hem och när jag skulle ha nyckeln nästa gång var den borta , fick till slut bita i det sura äpplet traska in och be om en ny nyckel- jag tycker det är jättehemskt , stoppar nyckeln i en väska. När jag kommer hem vet jag att jag plockat upp nyckeln ur väskan och tänker att jag inte kan ha den där för då försvinner den - sen la jag den - Ja VARS ????????????
Jag vet inte var jag la den - och den är inte stor , jag har försökt ta det lugnt och tänka , trott att den kommer fram , letat och känt på alla möjliga och omöjliga ställen , men den finns inte ....
Och jag blir alldeles blockerad !
Var finns det nån Saida ???? som kan sia om var den är ????

Kommentarer
Postat av: anna

tack för ikväll..=) var hur mysigt som helst! och du får gärna bjussa på mer glass med topping..=)



kram kram

2008-09-30 @ 21:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0