IRRITERAD O FÖRVIRRAD

alltså mitt förra inlägg var skrivet i stridens hetta- striden mot tiden och en strulande dator!
(Eller så var det jag som inte fattade ) Jag skrev ett långt och fiiint inläg men när jag skulle publicera så försvann det bara ! BLÄ !

 Men det får stå kvar !

Jag är SKITIRRITERAD över att INGA gatlysen verkar fungera - jo in på Gustav Rosens Väg , men inte en lampa efter Blå Vägen så långt jag såg ! Och man ser inte långt i kolsvarta mörkret! Jag fick möte med en cyklist och som tur var så pinglade han i mörkret annars hade jag inte sett honom ! Vad är meningen ????
Det är ju livsfarligt och fruktansvärt otryggt ! Är det kommunen som ska spara eller ? Har nån glömt trycka på knappen ??? Farligt Farligt - vi har ju bilister i samhället som inte skulle ha körkort dessutom, kör som värsta biltjuvarna - tänk på vad som kan finnas ivägen i mörkret när de kommer farande !!???

Men jag är jätteglad , vi blev godkända idag , slutligt godkända av kommunens Miljö och hälsovårdsinspektör ... Eller vad det nu heter nuförtiden ! Härligt !

Jo ni brudar !
The och tjocksockor och levande ljus ! Och IKEA så småningom !  ;-))


Kommentarer
Postat av: Linda

På Strandvägen har det varit tänt hela sommaren...

2008-09-12 @ 08:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0