Frankly my

dear i don´t give a damn ..
Jo det gör jag visst !!!

Jag bryr mig- men ibland kanske man bryr sig för mycket och ibland för lite ...
och det är svårt att riktigt veta när man ligger på räta linjen.

Dimman lättade inte nå mycket , storkillen kom och hade ont i fötterna efter otaliga varv runt badsjön 18 st sa han ...
Hockeyträning ikväll, gympa i morgon och skolmästerskap i övermorgon- blir nog bra.

Mellankillen och lilla K var nöjda m skoljoggen de hade gått, sprungit och fikat.

Många telefonsamtal i dag somliga givande och somliga svarade inte ens, får ta nya tag i morgon . Känns som det är mycket på tapeten just nu. Men allt går att lösa - tror jag!

Fick hem nya strumpbyxor t lilla K idag- vännen hade varit på kurs i LSE - tack och lov för vänner säger jag bara !
Vi hann t o m med en kopp te och lite surr- är som periodvis långt mellan gångerna, men blir v bättre hoppas jag !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0