Kväll

Igen , jag ska krypa i säng med Liza Marklund - hennes nya bok verkar lovande trots trista recensioner...
läste Helen Turstens nya i helgen om Irene Huss- Helt okej var den !

Stressig dag idag men jag har hunnit en del,tog promenad och hämtade lilla K som haft en suverän dag ! I morgon ska personalen hjälpa oss och se till att det går bra på morgonen också .. de är superbra inom barnomsorgen i Storuman måste jag säga!!!
Sen hade lilla K barngympa - som hon älskar , och mellanK hade hockey.
Nu säljer laget något som heter föreningstriss- pengarna går t hockeyn det är trisslotter, så det finns att köpa om ni är intresserade ???
SJälv hade jag möte här hemma angående storkillens klassresa- det närmar sig och nu har vi tre förslag som vi så småningom ska presentera för klassen !
Vi har även hunnit kratta och städa bort lite ute på gården !

Lilla K vill ha en affisch på Brolle- han finns ju på mjölkpaketen, och hon skulle spara ett och ha på sitt rum " för han är ju så cool" Vi kom överens om att kolla om det finns tapeter m brolle på hon som ska få nya tapeter så småningom  - tänk ett helt  "Brollerum"  .... eller ..... not - en affisch räcker nog !



Tänk vi har faktiskt ätit pizza i Skellefteå ihop - vid olika bord då men på samma ställe samtidigt ;-))
Gonattkram på er alihopa !

Kommentarer
Postat av: Anna

säg åt abbe att ringa pappa, han älskar ju triss..=) och spara några till mig, jag kommer ju om tre veckor!

2008-10-07 @ 22:17:57
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0