höstdag m lite av varje

härlig morgon f mig o lilla K vi - drog oss länge !
Läste ut  Liza Marklunds nya bok , den var helt klart läsvärd

En god vän och hämtade oss så vi har varit på samhället och kollat läget på våra roliga affärer- hittade massor men köpte inget , ska nog ut t veckan och handla lite - byxor, ljus, handskar m.m
Sen blev det fiak på Akkan - lunchfika m glass !
Smarrigt , jag älskar glass !!!
Fick även gosa med en underbart söt kille !
Han bara log mot mig hela tiden , med stora härliga ögon ! Tjejernas dröm - om några år !
(Lite dregel och spya tar jag gärna från en 8 månaders kille - värre om de är äldre ;-))

Så nu är vi bara hemma och packar ihop för badhuset ska äntras - jag ska sitta på kanten, vara vuxen och dricka kaffe, och lilla K ska plaska i bassängen - hoppas hon kan simma när vi kommer därifrån ;-))
Sen tror jag vi åker upp t skogen en sväng och hälsar på - storkillen har ahft upp älg igen , så nu har jag hyrt ut honom t ett annat jaktlag nästa helg- om de vill ha honom , bara han får med sig en bra skytt så fixar han nog fram älg ;-}

plask och plums !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0