Disco

Ska det även bli för de yngre skolklasserna ! Har suttit ikväll m ett gäng hugade morsor och planerat inför lågstadiediscot som ska vara v 43 på fredag , med maskerad naturligtvis !
Det gick bra , vi har ju mall från i fjol då anordnades samma sak - succée var det !
Hoppas för barnens skull att det upprepar sig !!!

Sitter nu här hemma och bara andas ut , ungarna är isäng och tv´n är på , handlar om skolmaten , ser ut som de får rätt god mat ! Efter lite  funderationer och diskussioner ! Och tanterna verkar inte alltid vara helt med !? Min storkille tycker att de har godare mat på skolan än vad han får hemma ....
Vad tror ni det säger om min mat..... vill inte ens tänka tanken hela vägen ut...
Eller kanske det är så att de lagar fantastiskt god mat i köket- det är nog så det är !

Klippningen då ? Jo då det blev lite kortare och lite mindre, jag är nöjd - jättenöjd, hon känner mig min frissa ...

I morgon ska jag boka hockeybiljetter- SKELLEFTEÅ AIK ska det bli , nån som ska med ???
Lilla K lät mest besviken fast jag fösökte locka m lite shoppning också....





Kommentarer
Postat av: ÅM

Åh vad roligt attt det blir disco. Mina barn satt faktiskt och pratade om det igår kväll. Dom hoppades så att det skulle bli av =)Så glada dom ska bli nu. Jag såg också programmet om skolmaten, ganska så roande, fast den kvinnliga kocken tycker jag inte riktigt om...

2008-10-14 @ 13:48:57
URL: http://ronnvik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0