Tjoho loppis på G

Jag tror jag har nämt det tidigare men nu kommer det igen ;


Lördagen 29 november är det loppis inne i ridhuset i Stensele, mellan kl10 och kl14.
(Det är i en fristående byggnad som vädrats ut, så de flyger inte runt en massa hästhår eller andra djur...)
Boka bord för 50kr och sälj allt vad du hinner under dessa timmar! 
Så hem och börja julstäda, samla ihop sånt du inte längre vill ha och he dig ner till ridhuset lördagen 29 november!
Tänk så bra att ha fått bereda lite plats innan barnen öppnar julklapparna... 
Boka bord med Petra Rönnholm 070-582 56 86 innan den 23 november

Hoppas det blir mycket folk och mycket saker, jag hinner nog inte dit - befinner mig på annan ort just då , om allt blir som jag planerat!

Tjing tjong !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0